Grey Glitter Pointer

Ännu en seg dag!

Dagen känns så lång när man inte har något att göra!
Kevin var tvungen att jobba och felicia är fortfarande borta.
Men det är lite skönt, fast nej jag föredrar nog att någon är hemma med mig.
Jaja nog med gnäll, till frukost eller jag mer lunch så blev det gröt vilket var väldigt gott.
Pratade med mamma för en stund sedan... jag ska åka in till stan när mamma har slutat jobba,
för att titta på ett par typ cykelbyxor.
Hoppas ni har haft en bättre dag en jag har haft hittills =O)
Love//C

Kommentarer
Postat av: ElisabethT

Låter inte som om din dag var så rolig men kanske är det bra att ha det lite tråkigt ibland så man uppskattar sina syskon och sällskapet ;O)

Ha det gott.

Kram!!

2011-08-11 @ 10:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0