Grey Glitter Pointer

December....

Nu e det första december!
Tiden går snabbt nyss hade jag höstlov :P tänk att det är jul om bara 23 dagar.
Jag har inte ens börjat tänka på julklappar!!!
Vem tycker det känns som om julen närmar sig?? inte jag iaf. Det känns som om det är höst, ingen snö bara regn. Jag vill ha snö på julafton. Det känns som om det kommer bli en blött och kall jul i år :(

Idag hade jag engelska prov. Känns som om det gick hyfsat bra..... typ första gången det känns bra :P
Jo har funderat lite på det här med dagen outfit eller vad det heter. Kanske ska börja med det, vad sägs.
Ska jag börja med dagens outfit??

Love//C

Kommentarer
Postat av: olivia

23 dagar?? nice ^^

oskar kollar i mina julklappspåsar :((

2011-12-01 @ 19:33:25
URL: http://mybrightlifestory.blogg.se/
Postat av: Julia

Ja börja med dagens outfit skulle vara jättekul <3<3

2011-12-13 @ 20:24:47
URL: http://equiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0