Grey Glitter Pointer

Förlåt för den dåliga uppdateringen!

Hej och förlåt! Vet inte vad som hände, jag glömde helt bort att uppdatera men lovar att jag ska skriva varje dag från och med nu :P
Idag är det precis 12 dagar kvar till julafton om ni inte visste det. Jag har börjar jul handla och är nästa klar det är bara pappa och mamma kvar nu. Har ni börjar jul handla en??
Julen närmar sig med storm steg..... längtar sååå.
Lite snabbt hur min vecka ser ut!!
Imon, tisdag ska jag efter skolan med Olivia åka och köpa något till våra tre underbara tränare. Vi har inte riktigt bestämmt vad vi ska köpa en men det blir inget stort.
Onsdag: Skolan som vanligt sen när jag kommer hem fixar jag mig och sen till olivia. Vet inte riktigt vad vi gör men något kul iaf. Sen drar vi till warta och har avslutning med fotbollen. Ska bli såå kul.
Torsdag och Fredag: Har jag ingen aning om vad jag ska göra. Men tror jag ska baka och slå in julklappar
Love//C

Kommentarer
Postat av: ElisabethT

Klart vi ska baka och ha det skoj.Säkert ska vi köpa fler julklappar.

kram

2011-12-13 @ 09:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0