Grey Glitter Pointer

Idag..

vaknade man med världens huvusvärk och ont i halsen!
Som tur var gick det över med en kopp te och alvedon. Sen har man varit ganska trött hela dagen. Mamma skulle springa med Mia M så jag fick sitta barnvakt åt lilla Lisa. Vi, jag och Lisa pysslade och hade det mysigt. Sen kom mamma och Mia tillbaka. Då blev det god fika/lunch sen har jag bara slappat. Just nu sitter jag och jobbar lite matte har prov imon :(
Men nu måste jag fortsätta med matten :p
Pözz pözz
Love//C

Kommentarer
Postat av: ElisabethT

Tack för det fina uppvaktandet igår. För att Lisa fick vara med dig idag när jag och Mia sprang.

Duktigt att du pluggar.

Kram

2011-12-18 @ 16:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0