Grey Glitter Pointer

Liseberg!!

Hej igår var man på Liseberg med underbara vänner!
Vi hade jätte kul och åkte en massa. Vi åkte flume ride några gånger och blev väldigt våta. Jag satt längst fram en av gångerna och blev såååå blött fick världens våg över mig :P men det var kul. Klockan ticka och vi skulle hem... jag hade lovat min bror att om jag vann en stjärnvinnst så skulle han få en bit. Jag testade chips men vann inte sen kom vi till kex choklad och jag gav bella och anna varsin femma så dom kunde vinna en åt mig men dom förlorade.... men det gjorde inget. Jag hade en femma kvar så då spelade jag på ett nummer, nr 55. Det kom en äldre man och spelade på tre brickor han bara fnöss åt mig där jag stod med ett ända nummer. Hjulet snurra och snurra och sen tog det stopp.... den stannade på min bricka men inte på mitt nummer såå surt..... haha skojja jag VANN en kex cholkad det är typ den 5:e men ändå. Trodde typ mina kompisar skojja när dom sa att jag vann och gubben bredvid blev sur för att jag vann haha. Men jag hade en jätte rolig dag! tack för en härlig dag på liseberg <3
Love//C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0