Grey Glitter Pointer

Mamma!

Mina syskon skulle bowla med deras jobb (Barista) så då skulle jag och mamma ha en dag i stan.
Vi åkte till stan för att jag skulle försöka hitta ett par snygga jeans.
Först gick vi in i en såndär riktig jeans affär, sen var det kappahl där hittade jag två par snygga jeans men....
Dom fanns inte i min storlek :(
Men då kom vi på att det finns en till kappahl inne i stan (femman) så då gick vi dit.
Ja!!!!!!!! där fanns min storlek jag tog två olika storlekar och provade.
Det ena paret kunde man nästan inte ta på sig för foten fasnade längst ner helt knäppt!!
Men när man väl fick på sig de så var dom jätte sköna.
Det andra paret var jätte lätta att få på sig.....Och dom var mycket snyggare så då var det bara till kassan och köpa dom :P
Såå nu är jag en Jeans-ägare hahaha :D
Har ingen bild en men ska försöka lägga upp en :)
Love//C
Jo just det vill bara tacka min mamma för en underbar dag så TACK!! <3

Kommentarer
Postat av: Maria T

Kanske dax att besöka oss snart?

Kram

2011-07-29 @ 01:41:33
URL: http://lavida.bloggplatsen.se
Postat av: ElisabethT

Tack! själv det var mysigt att strosa på stan tillsammans och jättekul att du blev jeansägare ;O)

2011-07-31 @ 18:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0