Grey Glitter Pointer

Oj vilken dag!!

Idag har jag varit på frölunda torg med mamma och syrran hade jätte mysigt.
Min mamma fyndade mycket, tror det blev fyra tröjot och ett par skor :)
Själv köpte jag två tröjor (magtröjor typ) och en almanacka.
Felicia köpte.... en anteckningsbok till skolan och lite små prylar.
Sen gick vi till Barista där Felicia och Kevin jobbar, där åt vi lite och sen åkte vi hem.
Hade det underbart.
När jag kom hem så badade jag i poolen och sen solade jag i den.
Låg på en såndär luftmadrass och hade det skönt.
Hoppas ni har haft en lika underbar dag som jag <3
Love//C

Kommentarer
Postat av: ElisabethT

Javisst fyndade jag!

Tack själv för en mysig dag,

Kram

2011-07-27 @ 20:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0