Grey Glitter Pointer

Zombie!

Nu sitter man här vid datorn igen och känner sig lite som en zombie. Dagen har idag var väldigt seg och långsam, jag satt mest i hängmattan och lästa lite sen somna man. Hade inte jätte roligt idag men det var skönt. Även om jag sov förrut idag så är jag redan trött. Sega dagar kan vara bra, det är bra att bara villa ibland och inte bara vara med kompisar. Fast det är så mycket roligare att vara med kompisar :) hoppas att ni har haft en lika bra dag som jag.
Love//C
p.s lämna gärna en komentar....
Nu sitter man här vid datorn igen och känner sig lite som en zombie.
Dagen har idag var väldigt seg och långsam, jag satt mest i hängmattan och lästa lite sen somna man.
Hade inte jätte roligt idag men det var skönt. Även om jag sov förrut idag så är jag redan trött.
Sega dagar kan vara bra, det är bra att bara villa ibland och inte bara vara med kompisar. Fast det är så mycket roligare att vara med kompisar :) hoppas att ni har haft en lika bra dag som jag.
Love//C
p.s lämna gärna en komentar....

Kommentarer
Postat av: olivia

du vill juh nästan alltid vila ;) men håller med ibland e det skönt! ;)))

jag har väl inte haft en toppen dag själv :P ...elr jao det har jag juh :P

2011-07-01 @ 09:47:29
Postat av: Isabella

Håller totalt med om att en slapp dag är skönt men också att det är kul att vara med kompisar!!!! Hade jätte kul idag, tack för n grym dag!!!!!!!! <3

2011-07-01 @ 23:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0