Grey Glitter Pointer

52 dagar kvar!

När man tänker efter är det inte så långt kvar till julafton.
Jag vet 52 dagar är mycket men det går fort :D Det går faktiskt riktigt fort.
Jag undrar lite på om det kommer komma snö i år. Det sägs att vissa flyttfåglar tänker stana i år.
Men man vet ju aldrig..... jo, tittade på mitt i naturen igår. Det var en liten fågel (blåhake tror jag) som över vinter flyttar ända ner till indien!! Tänk dig en så liten fågel... att den klarar av att flyga så länge. Dom stannar inte många gånger bara när den är väldigt, väldigt hungrig. Det tycker jag e COOLT!
Men jaja vad tror ni?? tror ni att det kommer vara snö vid jul??
Jag tror och hoppas att det blir det för annars känns det inte riktigt som jul!!
Love//C
Förra året var det mycket snö!!

Kommentarer
Postat av: ElisabethT

Fin bild!

Ja visst är det fantastiskt att de kan flyga så långt och att de hittar.

Kram

2011-11-07 @ 13:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0