Grey Glitter Pointer

Vet inte...

....vad som har hänt men nu ska jag försöka bli bättre på detta, att uppdatera bloggen.
Hela denna veckan har jag varit sjuk.
Hade hög feber eller aa 38,8 som högst sen låg den ungefär där. Igår var min feberfira dag så idag gick jag till skolan. Tur att det är en så kort dag. Sen direkt efter åkte jag inte till stan för att jag skulle klippa mig.
Mötte först mamma och sen gick vi till hennes jobb och tog en fika, väldigt gott. Sen klippte jag mig då eller snarare min frisör. Hon e såååååå snäll <3
Frisyren blev jätte bra fast man ser typ ingen skillnad :(
Jag vet jag klipper mig typ exakt likadant men jag vill inte ha kortare hår en vad jag har. Den längd jag har nu tycker jag redan är för kort!!! Så jag tror jag e lite besviken på mig själv att jag aldrig testar något nytt men det är inte så lätt. Jaja nu ska jag inte tråka ut er eller vad det heter hehe.

Har studiedag på måndag!!!
Så på söndag så kommer pavvo och linnea vg. Dom ska sova över här och vi ska typ spela COD hela kvällen!!
Ska blir sååååååå kul!!!!!
Men nu ska jag gå och hitta på något annat.
Hej då!!

Love//C

Tror inte ni får se frisyren efter som man inte ser någon skillnad!!

Kommentarer
Postat av: olivia

2011-11-26 @ 10:39:23
URL: http://mybrightlifestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0