Grey Glitter Pointer

Spricka!! :(

Tjena!
Jo har glömt att berätta men jag har skadat min axel/nyckelbenet. :( Jag var i omklädningsrummet och sen la en av tjejerna upp en boll och den gjorde så en annan boll rullade som i sin tur rörde en stereo som hängde där av någon konstig anledning. Jag vet, helt otrolig att det händer!! Men sen så har jag varit hos doctorn två gånger....... andra gången så togs det bilder på den. Någon dag senare fick jag ett brev där det stod att det var en spricka i nyckelbenet, inte konstigt att jag haft ont :(

Love// C

Kommentarer
Postat av: ET

..tänk så tokigt det kan bli, inte konstigt att du haft ont i den, ändå har du spelat flera matcher.

Kram

2011-10-09 @ 17:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0