Grey Glitter Pointer

Skolan!

Kom precis hem från skolan.... gud va jag önskar att det var sommarlov!!!
Vi fick väldigt mycket läxor fast dom flesta är gjorda på EA:n och två ska jag göra hemma.
Men allt kan ju ine vara roligt i världen :(
Men jaja imon så ska vi göra något med skolan som jag inte riktigt fattade men jag ska iaf ha på mig gympakläder.
Efter det så ska jag hem och sen ska jag spela TVÅ matcher :)
Först med 98:na mot hjuvik sen med 97:na mot romelanda tror jag det var!
just nu ska jag inte göra så mycket.
Ska vara med kompisar och precis efter dettta ska jag göra det sista av läxan hehe.
Men hoppas ni har haft en roligare dag i skolan en jag!!!
Love//C
Jag bara älskar fotboll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0