Grey Glitter Pointer

Studiedag!

Tja tja tjena tjena på dig mittbena..... Vad gör ni??
själv sitter jag bara här och tänker på fotboll som vanlig....
Men det är så att jag tycker vi tränar för lite!!!
Vi tränar bara en dag i veckan nu och sen e det match på lördagar!!!!!!
Som uppvärmning så springer vi runt halva planen i tio minuter... tycker det är lite lite hahaha
jag e konstig eller hur???
Men ända sen vi har delats upp 97 för sig eller aa med 96:na och 98/99 för sig så tränar vi bara på tisdagar och det är för lite. Men jajja slut på klagandet! Imon så har vi på Centrina STUDIEDAG, ska bli skönt att äntligen få sova ut. (kommer säker vakna tidigt ändå) Men just nu så ska jag nog bara ha tråkigt :( jag är rätt såå lätt road fast inte idag....

Love//C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0