Grey Glitter Pointer

09:37 går bussen!

09:37 går bussen till sannegårdshamnen..... en timme kvar tills dess.
Jo, idag ska vi kolla på något inne i stan med klassen. (tror det var någon laser-show är inte säker)
Vi börjar däför 10:35 vilket är ganska skönt, men vi slutar 16:00 vilket inte är bra. För jag har träning kl.17:30 och då måste jag ha kommit hem, ätit, byt om för att sedan spring till träningen. Men för att det ska gå lite snabbare har jag fått pengar av mamma så jag kan köpa ngt att äta. Men jag hoppas att dagen blir bra även om den är lite stressig :D
Lite bilder från någon laser-show (bilderna är från google)

Kommer ett inlägg om gårdagens studiebesök och en dagen outfit (gårdagens outfit kanske den borde hetta) Men nu måste jag gå ses kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0