Grey Glitter Pointer

Dagens outfit + lite smått och gott!

Imorgon får vi besök av  några underbara personer, Maggan och Greger ♥
De kommer till oss för att de missade min och felicias födelsedag och för att få träffa alla oss (min familj). Så imon blir det att städa det fula, stökiga rummet och baka någon liten kaka :P så att vi har något att fika. Jo idag var jag med..... Och vi hade sååå kul! Måste verkligen göras om♥ (det kommer ett inlägg imon om vem och hur/vad vi gjorde imon, LOVAR)
Men nu ska jag nog sova eller ngt annat kul 
Här är dagens outfit oxå 

Byxor: GINA! (SERENA HETER DE)
Tröja: H&M
Halsband: GJORT SJÄLV VAD TYCKS?? (inte den bästa bilden jag vet)
Kofta: EN KOMPIS :D
nu går jag och lägger mig XD
God natt 

Kommentarer
Postat av: Madeleine

As fin blogg du har åååååh

2012-04-11 @ 10:13:40
URL: http://systrarnasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0