Grey Glitter Pointer

jaha och här ska man skriva en rubrik....

...... visst var det en fin rubrik. Haha kom inte på något som passade till detta inlägg. För dett inlägget kommer handla om massa t.ex gårdagens outfit och skoladagen Okej det var inte så mycket men jaja.
Här är gårdagens outfit!

Byxor: kappahl (tror jag)
Tunika: H&M
Tjock tröja: Mammas XD
Smycken: Paulina och ett av armbanden från familjen :P
I skolan så skulle vi åka till något typ älvrum och sen skulle vi till läppstiftet.
Älvrummet var inte roligt för han stod och pratade om göteborg och massa.... blir ganska lätt uttråkad (fast jag är ändå lätt road) Men det var iaf roligt när vi väntad på att det skulle öppna!
Vi lekte lite jage XD


Läppstiftet!
Här är några bilder..



elin och paulina är höjdrädda...

förlåt att vissa bilder är sen men orkar inte fixka det.... orkar inte lägga upp fler bilder heller!
tror jag ska lägga mig för jag e asssss hungrig men orkar inte gå ner XD jag vet jag är lat!!! JAG ERKÄNNER JAG ÄR ASSSS LAT MEN DET ÄR FÖR ATT JAG PRECIS HADE TRÄNING I REGNET.
VI SES/ HÖRS HEJ DÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0