Grey Glitter Pointer

Sorry!

Som ni sett så är bilderna väldigt små, de är det för att det ska gå snabbare och lättare att lägga upp de från iphonen. Ska försöka göra bilderna större jag LOVAR!!

Just nu sitter jag bara och väntar för snart ska vi till hönö, där ska vi träffa Candy och Angelica med barn :P
Sen efter det ska jag nog inte göra så mycket typ sova ska ju till skolan imon :(
Fast jag ska bara gå mån-tors fast det gör inte någon större skillnad för mig. (slutar vid 11-12 varje fredag). Men nu måste jag dra.
Snart kommer Dagens outfit :P


Kommentarer
Postat av: ???

QUE?

Träffa med barn?! Nu fattar jag inte vad du menar :O)

2012-04-01 @ 14:56:18
Postat av: ??

Ok nu fattar jag, det lät väldigt konstigt

2012-04-01 @ 14:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0