Grey Glitter Pointer

Friday!!

Gud, va' det är sköönt med fredag!
Idag gick man i skolan till kl. 11:50 vilket jag gör varje fredag. Vi har inte jätte jobbiga lektioner på fredag så det känns som om man e där i en kvart eller två.
 

Nu när man är hemma känner man hur skönt det är att ha en härlig helg framför sig. Hoppas bara inte den går så snabbt. Men i helgen så ska jag nog inte göra något alls. Ska sitta hemma och ha det skönt, kanske var med någon kompis. Tror jag ska träna Zigge lite, lite agility, lydnad och sånt där.
 

Men nu ska jag fortsätta skype med Linnea som just nu e lite CRAZY, hahahahahahahha.
Hon sitter och håller på med en lampa och sen sjunger hon i den oxå hahahahaha
Kommer en video sen om jag kan få upp den. (slutade tyvärrrrrr att filma precis innan hon börja sjunga i lampan :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0