Grey Glitter Pointer

Sorry for the bad uppdate!

Hej och förlåt för den dåliga uppdaterigen men jag har inte varit hemma denna veckan, kom hem igår.
Jag och familjen åkte till flekkefjord som ligger i Norge. Vi åkte dit för att hälsa på hos Trond och mildred.
Men det kommer ett inlägg om Norge sen :P
 
Men vill bara säga att jag ska och jag menar det verkligen!!
Jag SKA uppdatera varje dag, promise.
 
                                                                                                                         
 
 Just nu så sitter/ ligger jag i min säng och kollar runt lite på internet. Är förkyld så då finns det inte så mycket annat att göra en att ligga och vila. Men jag hoppas att jag blir frisk snart.
 
 
haha, har just nu inga bilder jag kan lägga upp som tur e finns google, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0