Grey Glitter Pointer

C2C: 18 december!

Idag är det den 18 december vilket betyder att det är 6dagar kvar till jul, 6 dagar!
Kändes som om det typ var igår jag började nedräkningen!
Jo, förlåt att jag inte lagt upp C2C de två senaste dagarna. Men i söndags hade jag glöggmys och fullt upp hela dagen. Åå igår fyllde min mamma år! Grattis igen till världens bästa mamma!!!
Men nu ska jag skriva om dagens C2C.

Julklappar!
Nu är det bara 6 dagar kvar. Så man borde ha köpt alla sina julklappar nu.
Iaf hälften av alla julklappar!
Tror ni jag har gjort det??
sv: Nej, har köpt två julklappar och tänkt att "det hinner jag sen!", "det är långt kvar till jul"
Så nu känner jag hur stressen börjar komma.
Men på torsdag måste jag jul-shoppa och köpa de sista julklapparna.
Sen måste jag hitta en julklapp som kostar runt 50 kr.
Ska nämligen spela julklappsleken.
 
Några tips på presenter som kostar runt 50??
Ska passa till både lite äldre och lite yngre.

Hoppas ni har det super!
Men glöm inte att det är 6 dagar kvar till jul!!

P.s Glöm inte att köpa de sista julklapparna :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0