Grey Glitter Pointer

C2C: Advent 2

Idag är det andra advent, vilket betyder att det är 15 dagar kvar till jul!
Åhh det ska bli så kul med jul!!
 
Igår var jag och mamma i stan och shoppade lite julklappar. Tänkte lägga ut lite bilder men sen kom jag på att det är dumt. För några julklappar var till mina syskon och de läser min blogg ibland. Så då kan jag inte lägga ut det!
Har ni börjat handla julklappar??

 

Idag ska jag ha träning!
Det är den sista träningen för detta året och nästa helg har vi cup!
Ska verkligen bli kul att träna, har längtat sååååå. Har ju varit sjuk så har inte fått träna men nu är jag nästan helt frisk. Jag är så frisk att jag kan träna vilket är super!!!!
Men nu måste jag börja byta om och så, för min träning börjar snart. 
Hoppas ni har en bra och härlig dag, Kram Kram
 
Glöm inte att det är 15 dagar kvar till jul!

Kommentarer
Postat av: Paulina bästa Fernandez

Jag har oxå köpt en jul klapp idag till min mamma!!

2012-12-09 @ 12:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0