Grey Glitter Pointer

C2C: Hiss och diss julen!

Här kommer en hiss och diss med julen!
Jag börjar med några hissar.
Det som är allra bäst med julen måste ju vara hela den dagen.
Jag menar en massa julklappar, god mat, härlig människor och sist men inte minst kalle anka.
Den dagen kan ju bara inte bli något annat än en hiss.
Vad tycker ni? är den dagen en hiss?
 
 

Och nu en diss med julen!
Denna var verkligen svår, det finns ju inget dåligt med den dagen..
...eller..
Jag kom på en sak som jag inte gillar med den dagen eller det är snarare dagen efter.
Det som är en diss är när man måste städa, slänga allt papper och sånt.
Så denna dissen blir alltså att städa!
Kan ni någon annan diss om julen?
 
 
Glöm inte att det är 10 dagar kvar till jul!
Det börj
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0