Grey Glitter Pointer

C2C: Snow!

"Jag se det snöar, jag ser de snöar, det var väl roligt HURRA"
Ja nu har det snöat och det är väldigt roligt tycker jag.
Snö är något som verkligen borde finnas nu på vintern och speciellt på jul.
Vad tycker ni om snön?
 
Det ända som kan vara jobbigt med snö är när det blir slask.
Då blir man bara blött och kall, usch vi får hoppas att det inte blir slask.

En mini tävling!
 
Vad är menningen??
 

SkolAvslutningen Närmar sig med sTorA stILiga Steg, CoOl
MINi Gammal TOmTe far Och WiNter kommer.
 
Kan ni lista ut vad det står??
Om ni kan det kommenter så fort som möjligt.
Vem vet, ett pris kanske finns i ett paket!
 
Ha det gött och glöm inte att det är 19 dagar kvar till jul!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Paulina

Santa is coming to town! :P

Svar: Hahah bra där! <3
Cornelia

2012-12-05 @ 15:30:18
Postat av: Paulina

Santa is coming to town! :P

Svar: hhahaha okej jag har fattat nu <3 <3 <3
Cornelia

2012-12-05 @ 15:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0