Grey Glitter Pointer

Keep Calm And Wait For Christmas!

Snön faller sakta ner mot marken där den lägger sig.
Den vita, härliga snön gör känslan mer verklig.
Känslan av julen som väntar.
 
Har redan börjat pynta i vårt hus.
Önskelistor börjart skrivas och saker inhandlas.
Julen är verkligen på väg.
Men innan det väntar två födelsedagar, iaf i denna familj.
Pappa och mamma ska få sina härliga dagar innan vi kan fokusera helt på julen.
Även om det är svårt, då pappa fyller dagen innan jul, den 23.
 
Men jag tänkte att jag skulle ha lite som en "countdown" här på bloggen.
Tänkte att det skulle vara kul.
Har inte bestämt om jag ska göra varje dag, var femte, varje söndag...ja, ni fattar.
Vad tycker ni? vilka dagar?
 

Men nu ska jag gå och kolla om det är "Kram-snö" eller inte.
Ha det bra hej då!

Kommentarer
Postat av: Pavvo

Varje dag!! <3

Svar: okii, tror faktiskt det blir varje dag :) <3
Cornelia

2012-12-03 @ 16:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0