Grey Glitter Pointer

Ett minne blott...

Nu är tandställningen ett minne blott.
Idag kl 07:50 så var jag hos tandläkaren och tog bort den övre rälsen.
Sen vid 15:40 så tog jag bort den undre.
Så nu har jag ingen tandställning, det är roligt men jag saknar den lite haha.
Men är väldigt nöjd och tycker det blev väldigt fint.
Här är en bild :P
Kommer fler bilder imon det lovar jag!!!
Headern....
Som ni ser är headern lite fail just nu men ska fixa den imon.
Är ganska trött och så.
Tänkte att det var på tiden att fixa lite med bloggen.
Ta nya fina bilder... utan tandställning :P
Så jag ska fixa med det imon men vi ses hejdå
Förresten vad tycks???

Kommentarer
Postat av: Julia

Superfint!!!!

Jag tycker att headern blev jättebra speciellt tjejen hahahaha XD

2012-02-13 @ 21:14:29
URL: http://equiis.blogg.se/
Postat av: ElisabethT

Jättefint blev det när tandställningen är borta. Tänk 21 månader, klart du saknar den,

Kram

2012-02-13 @ 21:50:17
URL: http://kapverde.blogg.se/
Postat av: Kusin Mia

Godmorgon Cornelia

Du var fin innan och fin nu, härligt att det har blev så bra.



Kram Maria

2012-02-18 @ 07:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0