Grey Glitter Pointer

TGIF!

Gud vad det är skönt med Fredag!
Har kännt mig som en sovande zombie hela veckan.
Men nu är jag pigg och glad
Idag:
Har jag inte gjort så mycket, varit i skolan och haft det soft.
Just nu sitter jag vid datorn och har kollat på project runway.
Sitter och pratar med linnea vg på skype och städar gör jag oxå.
Om ni vill kolla på Linneas blogg så klickar ni här.
Senare idag ska vi gäster här hemma, det är därför jag städar.
Bild på Linnea :P
Imon:
Imon vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska göra.
Tror jag har träning så ska träna.....
Just det jag ska in till stan oxå för att shoppa lite
Sen ska jag nog bara slappa och ha det gött
Söndag:
Ska jag inte göra så mycket bara var hemma.
Till Frida ska jag ju, glömde nästan haha.
Jag, mamma och min kompis julia ska till henne och så ska hon berätta några foto tips.
Jo, gå gärna in och kolla på julias blogg klicka ni HÄR!
Hoppas ni har det bra!
TGIF= thank god it's friday :P

Kommentarer
Postat av: linnea

tråkigt att vara i skolan som inte jag behövde. :)



snygg bild

2012-02-24 @ 15:02:20
URL: http://linneagrunigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0