Grey Glitter Pointer

Akuten!

Idag hade jag fortfarande ont i min tumme. För er som inte visste det så hoppad jag upp i en ribba på fotbollen.
Mamma ringde idag någon sån där sjuksak som man kan fråga om hjälp. Hon som mamma prata med tyckte jag skulle åka till hisings akuten, vi gjorde det. Vi satt och väntade i typ 30 minuter tror jag det var. Läkaren sa att inget var av och att det skulle läka med tiden. Fast jag vill hellre att den skulle vara av eller något. För det gör så jävla ont och det känns inte som om det läker.
Men jaja!!
ses någon gång när jag är på lite bättre humör hehe

Kommentarer
Postat av: olivia

nemän det måste läka!

vår BÄSTA spelare kan inte förlora tummen ;)

(även fast det är fotboll)

2012-01-20 @ 22:42:50
URL: http://mybrightlifestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0