Grey Glitter Pointer

Mat, mat och mera mat!

I förrgår lagade Felicia mat till oss. Det var hennes läxa och det här fick vi!
Det var super gott!
Huvudrätten
Den var oxå super god
Efterrätten hann jag äta upp innan jag fotade så det blir ingen bild på det. Men det var super gott.
Och i går åt vi
Det var oxå super gott haha
Gud vad jag pratar om mat!!! men det är sååååå gott
Sista nu..... idag innan jag satte mig här så åt jag detta
Men nu skypar jag med olivia och ska börja plugga nu så vi ses!!

Kommentarer
Postat av: Julia

Min choklad!!!! :O

2012-01-17 @ 22:04:13
URL: http://equiis.blogg.se/
Postat av: ElisabethT

Hallå STOPP där inte kan du väl äta godis på en tisdag!! Va va jag bara undrar ;O)



Jag maten var såå god och det är så viktigt att äta tillsammans och njuta.

Jag ska be skolan ha fler sådana läxor :O)



Kram!!



ps fina bilder

2012-01-18 @ 07:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0