Grey Glitter Pointer

Vissa dagar...

är livet bara bajs!, allt är tråkigt och man bara går runt och gör ingenting.
Man tänker lite på sånt man önskar att man kunde få...... men man vet att man inte kommer få det.
Det gör att man känner sig ännu mer nere, försöker prata lite om det men den andra förstår inte vad man vill/ menar. Ingetting idag har kännts riktigt bra. Det jag på börjar slutar jag med efter fem minuter.
Idag e det ju söndag och man jag måste städa.
Jag började städa men efter några minuter slutade jag, slängde att bakom dörren och satte mig vid datorn :(
Idag säger jag bara FML

Hoppas ni har en mycket bättre dag en jag!!

P.S har fortfarande ont i tummen =O(

Kommentarer
Postat av: ElisabethT

Jag hoppas verkligen att din dag idag är bättre. Jag förstår att det kan kännas trist när man önskar sig något.

Jag ska kika bakom dörren... ;O)

KRAM!!

2012-01-16 @ 11:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0