Grey Glitter Pointer

5 dagar och 3 timmar

För fem dagarsen och tre timmar bloggade jag senast. (INTE BRA!)
Så jag tänkte att jag skulle blogga nu. Jag ska verkligen försöka bli bättre på att uppdatera <3

VECKAN!


MÅN: Gick jag till skolan men gick typ hem efter två lektioner. Jag var sjuk, ont i huvudet och var jätte trött. Kännde mig inte alls bra :(

TIS: SJUK! Missa en redovisning i skolan. Skulle redovisa om djurförsök, plågsamma djurförsök om man ska vara noga.

ONS: SJUK! Missa någon tema sak i skolan om rätt ocg fel tror jag det var.

IDAG, TORS: Frisk :) Idag gick jag till skolan och hade det roligt. Om jag ska var helt ärlig så var t.o.m lektionerna roliga. Men det var bara för att jag har varit hemma i en halv vecka utan att göra någonting :P

IMON ÄR DET MIN FÖDELSEDAG!!!!!!!!
Fyller 14! Ska bli riktigt kul. Undra vad jag kommer få åååååh vad jag längtar hihi

Men nu måste jag plugga vi ses hej då!! KRAM KRAM

Kommentarer
Postat av: Ellmiss

Grattis i förskott, hoppas att du får en underbar dag! <3

2012-03-22 @ 20:02:11
URL: http://ellmiss.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

jo du kommer att få e...nej det kan jag ju inte berätta det är ju det som är kul med paketen på födelsedagen. Att öppna dem och bli överraskad.

Nej nu ska jag lägga mig så jag kan stiga upp tidigt och fixa frukostbrickan.

kram och sov gott

2012-03-22 @ 22:32:28
Postat av: Julia

Sv: jag har gjort armbanden själv hihi :D <3

2012-03-23 @ 14:02:09
URL: http://equiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0