Grey Glitter Pointer

Solen skiner och himlen är blå

Solen skiner och himlen är blå. Det är vad jag ser om jag tittar ut genom mitt fönster. Jag tror att jag skulle höra fåglarna kvittra om jag öppnar det. Det känns som om vår är på väg, vinterjackan fick stanna hemma idag och det var tur det. Jag hade min skinnjacka men jag var ändå för varm.


Egentligen hade jag tänkt sitta ute på altanen och plugga men tyvärr så låg den i skugga :(
Och det var lite för kallt :P

Idag
Idag har jag inte gjort så mycket....
Imorse vid typ halv åtta så var jag hos sjukgymnasten och sen har det varit en vanlig seg skoldag. ( för er soom inte vet så e min arm konstig och jag har nästan alltid ont i den...... det suger!!)
Och nu sitter jag är och pluggar eftersom vi har tre inlämningar denna veckan.
Så jag måste nog fortsätta att plugga nu men vi hörs!


Kommentarer
Postat av: xoxoxo

Synd att du har ont i armen, bra att du tränar.

Skolan suger ibland, så är det men kunskapen kommer du att ha glädje av i framtiden. Tro mig

2012-03-13 @ 16:55:24
Postat av: Anonym

Vet du att du är bäst? Tack snälla för hjälpen i morse, tack vare dig har jag nu gjort min läxa till imorgon :O)

2012-03-14 @ 20:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0