Grey Glitter Pointer

The cheetah girls <3

Tittade precis på cheetah girls - one world (tror den hette så :)
Kan verkligen rekomendera, det är musik, dans, romantik och mycket mer. Ska nog kolla på tvåan imon.

Just nu:
Ska jag öva på spanskan, engelskan och sen lite So.
Efter det ska jag nog gå och lägga mig har haft mycket idag och en lång dag imon.

Idag:
Blev jag väckt en timme senare en vad jag brukar för jag skulle till doktor.
Jag väntade lite sen träffade jag doktorn. Hon var väldigt snäll och trevlig. Jo, fick ta blod prov!
Det var första gången ever typ!! Var först assss rädd men sen blev det bättre. Jag var inte så lätt stucken kan man ju säga. Först testade hon om hon kunde ta i vänstra armen men det kunde hon inte. Så det fick bli den högra. Först missade hon men sen träffade hon och fick det blod hon behövde :P
Sen till skolan och nu plugga!

Hörs senare om jag hinner/ orkar

Kommentarer
Postat av: ElisabethT

Du blir ju så fin på bild!

Kram

2012-03-29 @ 09:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0