Grey Glitter Pointer

tick tack...tick tack..

Klockan tickar vidare medans jag sitter här helt ensam och har tråkigt.
Jag var hos doktorn i dag med min axel... kan bara säga att jag just nu har lust att kappa av hela armen.
Han sa att jag måste träna mer och vänta tills jag växt till mig. Om det fortfarande gör ont då så får jag operera. Vet inte om jag ska vara glad, ledsen eller arg. Hade nog önskat att det gick att fixa NU! Har så j*vla ont och är så trött på det. Han sa att jag fick gör vad jag vill förutom att strecha för jag e typ överrörlig!
Men jaja nu ska jag nog gå och gör ingen ting. Hoppas ni har det bättre en mig!


Kommentarer
Postat av: xoxoxo

puss!

2012-03-09 @ 16:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0