Grey Glitter Pointer

IFK - GAIS

För ett tag sen var jag och familjen och kollade på fotboll!
Det var derby mellan ifk och gais.
Innan matchen åkte jag, mamma och felicia in till stan där träffade vi pappa och kevin.
Vi gick till ngn resturang, minns inte vad den hette men iaf så var det god mat!
Det ända som var läskigt och dåligt var när ifk klacken (tror de var dom) kom ner för avenyn.
Vi satt och åt allt var jätte bra sen kom dom, de skrek och så smälllllllde det!
Jag blev assssss rädd och felicia bara skrattade åt mig XD
Väl vid matchen var de lite lungnare *host* Nää de skrek även här och tände bengaliska-eldar (stavn.)
Men sen ett tag in på matchen blev de tystare :)
Det var en match som Gais ägde och borde ha vunnit, Ifk hade turen på sin sida och fin in ett mål.
Resultatet blev 1-1
Och det var det kommer bilder från min mobil sen :P

Så det var det kanske bloggar sen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0