Grey Glitter Pointer

I love you Beth Cooper!

Nu har jag kollat klart på......
 
Den handlar om: En kille som heter Denis, han är en NÖRD. När han ska ta examen så håller han ett tal. I sitt tal så säger han massa saker så som; vem han älskar, vem som är bög, vem som är efterbliven ECT... Efter det så händer en massa roliga saker och de super svårt att förklara. Tycker ni ska kolla på den istället. Sen i slutet så..........vänta det tänker jag inte berätta .
 
Jag tycker det var en bra och rolig film. Perfekt när vädret är s**t.

Nu ska jag surfa runt lite på internet och sen ska jag plugga. See ya!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

SV: visst är vi!! så söta! Mamma hade bilden på sin mobil haha XD

Svar: hahahah okej <3
Cornelia

2012-11-01 @ 14:14:10
URL: http://equiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0