Grey Glitter Pointer

The Blue Bus!

Snart ska jag eller snart och snart, om typ en timme så går bussen. den härliga *host..host* bussen 24. Seriöst den bussen suger! Igår gick den sönder två gånger, och tillslut var jag tvungen att åka med en helt annan buss!
Sen är den alltid typ 15 minuter sen, så man vet inte riktigt när den kommer. Blir verkligen sååååå sur!

Jaja nog om allt klagggggggande på 24:an.
 
Idag sak jag få vara med en ny tjej igen. Igår fick jag vara med Erika och hon var super snäll! hade det jätte trevligt och hundarna var super go'a. I måndags var jag med en som hette Louise. HOn var oxå snäll men kändes inte riktigt som min typ.
 
Men idag ska jag få vara med en ny så har ingen aning om hur detta kommer gå, men jag tror det kommer gå bra. 
Men nu måste jag fixa en macka, vatten och lite sånt C U L8ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0