Grey Glitter Pointer

Fy va dålig jag är!

Fy va' dålig jag är som lovar en sak och sen inte gör det! Känner mig så dålig, men jag ska verkligen bli bättre på att göra det jag lovar. Det kommer komma bilder snart för jag har fixat kameran nu.
Lite om helgen såhär långt:
 
Fredag: det hände inte så mycket var bara hemma och slappa om jag inte minns fel. Men det var väldigt skönt att göra ingenting.
 
Lördag/ Igår: Ja, igår vad gjorde jag då? Jo, jag va på frölunda torg med mamma och pappa. Handlade lite saker som jag behövde. Sen tog vi en fika på Barista där Kevin jobbar. Han tog sin "lunch" då, så han fikade oxå med oss. Sen åkte vi hem och jag fotade det jag köpte så det kommer ett inlägg om det sen.
 
Jag tror det var allt!
 
Va' nära på att glömma att jag var på kalas igår, Lilla Matteo fyllde år, han blev 9. Kanske inte är så liten då men.
Det var super kul och vi fik god mat och en super god tårta. Av oss fick han en helikopter som han super gärna ville ha. Tror ni han blev glad för den?? Jag kan säga att han blev super glad, han testade den ända tills batteriet tog slut
.
en gammmmmmmal bild på matteo, förresten bilden e från förra året hahaha den e inte alls så gammmmal
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0