Grey Glitter Pointer

Halv dag!

Idag gick jag bara halva dagen i skolan. Vi hade halv studiedag, tror vi hade tre eller fyra lektioner innan vi fick gå hem. Kändes nästan lite onödigt att vakna så tidigt när vi ändå skulle sluta vid tolv. Men så är det ibland och det finns inget man kan göra åt det.

 
Vi hade Spanska prov idag och jag tror inte det gick så bra för mig. Vi skulle prata och det tycker jag är väldigt jobbigt. Inte för att det är svårt utan för att jag är lite blyg när det gäller att prata inför folk. Men idag hade jag tur, vi behövde bara prata med en person. Hahahaha vi spelade in allt vi sa och sedan skicka vi det till våran lärare. Men nog om skolan nu!


Innan jag säger hej då vill jag bara säga förlåt för de bildlösa inläggen. Har inte riktigt haft tid men ska försöka att bättra mig :) Men nu måste jag fortsätta plugga vi ses <3
 
 

Kommentarer
Postat av: xoxoxo

Kram!!

2012-09-18 @ 15:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0