Grey Glitter Pointer

IF Warta in my heart!!

Ursäkta att jag inte bloggat idag eller aa förren nu då men aja.
Idag vaknade jag och hade panik! Trodde jag hade 
försovit mig, trodde jag typ missat hela matchen eller nåt.
Hahahha vi skulle samlas klockan 11 och jag vaknade 08:40.
Men sen när jag typ lugnat mig lite så gick jag ner.
Mamma kom efter typ några minuter, hon frågade
om hon skulle göra amerikanska pannkakor.
Och det är något man inte tackar nej till :)
Efter Frukosten och lite tv tittande drog jag till Warta.
 
Vi spelade match mot Ytterby.
Gissa vilka som vann!?!
Det gjorde vi, med 4-1 
Vi äger!!!!!!!!

Så det är därför som jag inte bloggat idag!!
men nu ska jag fortsätta med att plugga SO.
Jo vi ligger etta i våran serie så om vi fortsätter vinna våra matcher kommer vi att komma till slut-spel.
Hade varit sååååå kul om vi gjorde det. Våra två sista matcher är hemma så om ni vill komma och heja så blir vi super glada och ni kommer få se två super matcher!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till vinsten. :)

Svar: Tack! <3
Cornelia

2012-09-27 @ 17:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0