Grey Glitter Pointer

╰☆╮Nail-Display╰☆╮

Igår fick jag/ pappa en sån där lapp om att ett packet hade kommit. Jag och mamma åkte och hämtade det för att det var mina nagel display saker. Blev super lycklig och kunde inte vänta med att öppna packet, gjorde det i bilen på väg hem. När jag kom hem så visade jag dom för pappa och Kevin. Jag e super glad. Ska sätta mig och öva senare. (Ska öva upp min vänster hand lite...haha så som resultatet blev på min hellokitty naglar så måste jag det)
╰☆╮╰☆╮╰☆╮╰☆╮╰☆╮╰☆╮╰☆╮╰☆╮╰☆╮╰☆╮╰☆╮╰☆╮╰☆╮╰☆╮╰☆╮╰☆╮╰☆╮
 
╰☆╮╰☆╮╰☆╮╰☆╮╰☆╮╰☆╮╰☆╮╰☆╮╰☆╮╰☆╮╰☆╮╰☆╮╰☆╮╰☆╮╰☆╮╰☆╮╰☆╮
Kram kram!
P.s kommer lägga upp en step by step sen så ni förstår hur dom fungerar. Det inlägget kommer nog upp om typ 10 minuter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0