Grey Glitter Pointer

Today!

AJ, aj!!! Jag har super ont i min rygg och min högra fot :(
Jag kan inte gör djupa andetag utan att min rygg gör sviiiiiiiiin ont kan knappt andas vanligt utan att det gör ont. :'(
Min fot är svullen och dunkar vilket inte är speciellt skönt.
 

Nog med det, idag har jag gjort ungefär ingenting. Har gått i skolan som vanligt och sitter just nu och pluggar lite spanska. Jag blir helt knäpp av Spanskan, kan typ inte översätta till bra svenska! Men det löser sig nog.....hoppas jag :)
 
Jo tänkte fråga om det är något NI vill läsa om, det kan vara vad som helst! Så om ni vill att jag ska skriva om något så kommentera.
 
Saknar sommarens härliga värme...... hehe den lilla värmen som var!

Kommentarer
Postat av: mamma

lägg på voltaren och be pappa linda foten åt dig.det gör ont att andas när du fått en smäll mot revbenen.
kram

2012-09-05 @ 20:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0