Grey Glitter Pointer

Härlig dag!

Började skolan med spanska prov! Vilket inte var kul.... Kändes inte som det gick bra :(
Hoppas jag har fel och att det gick bra.

Sen hade vi special schema och gick på studiebesök. Det var helt okej, inte det roligaste men man överlevde.

Vi slutade i stan och då gick jag och några kompisar och tog en glass. Den var väldigt god.

Sen var det hem och träna!

Efter det åt jag ben & jerry's de var super gott!!! Älskar verkligen den glassen.

Men nu ska jag snart sova, är väldigt trött!

Bilder: studiebesöket och glassarna ;P


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag känner mig så smart också som gjorde att det stod "förbrukad" på den där appen... Alltså ibland är jag bara puckad ;)

2013-04-26 @ 21:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0