Grey Glitter Pointer

10 saker om mig!

10 saker om mig!

1. Jag älskar min familj och vet inte vad jag skulle göra utan dem.
Jag har två underbara syskon som jag tycker älskar och ser upp till, även om de är extremt jobbiga ibland.
Sen har jag två föräldrar som är helt underbara. De gör allt för mig och jag älskar dem med hela mitt hjärta.
Sen får jag inte glömma Zigge. För andra kanske han bara är en hund, men för mig är han som en lillebror.
Han är alltid där för en och ibland känns det som att han förstår precis hur man känner.
 
2. Min favorit sport är fotboll.
Fotboll är bland det bästa jag vet.
Jag älskar att träna oavett väder.
Självklart är det roligare med sol och uppehåll, men ibland är även det jobbigt.
Då det blir så varmt. 
Ibland skulle jag vilja testa och se hur långt jag skulle kunna gå i fotbollen.
Tänk att få spela med något större lag och sånt..... det hade varit kul :P
 
3. Jag följer två serier just nu, Pretty Little Liars och Blågula drömmar.
 
Pretty Little Liars är super spännande och man vill bara se avsnitt efter avsnitt.
Om du inte har sätt pretty little liars (PLL) tycker jag verkligen du borde göra det.


Blågula drömmar är inte en så lång serie, tror det är sex eller sju avsnitt bara. 
Så man kanske inte borde kalla det serie men det gör jag.
Iaf, så handlar den om tjejer födda 97 som har fått chansen att vara
med på elitlägret och spela i den blågula tröjan.
Tjejerna är super duktiga och kommer från hela svergie.
Blir lite inspirerad...
 
4. Jag tror jag ska köpa två hundar när jag blir äldre.
En japansk spets och en tysk spets (som är helsvart)
 
Japansk spets
 
Tysk spets.
Jag tycker de hade varit coolt att ha en helvit och en helsvart. 
Dessutom är de sååå sööta!! Eller??
 
5. Jag är en riktig gottegris.
Jag älskar att lyxa till det med en kaka, eller en glass, eller lite godis eller något annat gott.
Jag tycker det är såå gott och ofta hittar jag på någon ursäkt till varför jag tar en extra.
En ursäkt; jag förtjänar en kaka till.
Ja, Cornelia du kanske förtjänar en till men inte fem! :P
 
 
6. Jag har väldigt svårt att hitta skor.
Jag har en ganska smal fot och har inte de tjockaste benen så jag tycker det är svårt att hitta skor.
Jag hittar ofta något par som jag gillar men sen funkar inte storleken, eller så är de för breda, eller så ser det ut som om skorna är ute och går med mig och inte tvärtom, eller så är det något annat fel.
Jag har helt enkelt svårt att köpa skor.
 
 
7. Jag gillar att indreda och fixa.
Jag tycker det är kul att fixa med mitt rum och få det riktigt snyggt.
Men jag gillar inte att städa såå... mitt rum brukar vara jättefint
men när jag väl börjar stöka ner så blir det KAOS.
(Fast jag hittar ändå lika bra, fast det ser ju inte så snyggt ut..)
Får nog bli bättre på att hålla ordning på rummet, så man kan se hur fint det är.
 
 
8. Jag gillar att vara uppe sent och skypa med min vänner. 
Jag tycker det är kul att prata med mina kompisar. 
Jag har dom bästa kompisarna man kan ha.
I LOVE MY FRIENDS
Så det är alltid lika kul att skypa sent,
fast de är roligare att prata IRL.
 
 
9. När man träffar mig för första gången kan man tro att jag är blyg..
Jag gillar inte att stå i centrum och tycker ibland att det är jobbigt med mycket folk.
Jag vet inte riktigt varför men så är det.
Att ha släktkalas kan jag tycka är lite jobbigt,
för då är alla där för mig och alla ska hälsa på mig och
alla ska kramas och det blir bara för mycket.
Men när man lär känna mig är jag helt crazy XD 
Nä, men jag tror att jag behöver ha lite tid på mig att träffa folk
innan jag verkligen vågar "släppa loss" och vara mig själv.
Så tror inte att jag är helt konstig :P
 
10. Jag är snål när det gäller att handla åt mig själv. 
Jag vet inte varför mer jag kan väldigt ofta strunta i att köpa något fast jag verkligen vill ha det.
Oftas är det inte så dyrt utan typ runt 100-200kr.
Hehe slutar ofta med att jag inser att jag verkligen vill ha det och köper det.
Ibland har jag tur och mamma köper det åt mig :P

Så det var tio saker om mig.
Ni kanske visste några av sakerna men hoppas ni tyckte det var kul iaf.
Så hörs vi snart igen.
 
(Förlåt för ev. stavfel och sånt, orkar inte läsa igenom.
Förlåt för de inte-så-fina bilderna oxå.)
 

Kommentarer
Postat av: olivia

de e mig du pratar med ofta :D!

Svar: yes! för du är såå rolig att prata med <3
None None

2013-08-10 @ 00:24:35
Postat av: ElisabethT

Ååå fina du, en fantastisk dotter är du och syster och lillmatte.
Kram

Svar: <3
None None

2013-08-10 @ 14:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0