Grey Glitter Pointer

Blev inte som jag tänkt...

Oj oj, detta blev konstigt, Inte alls vad jag hade tänkt.
Skulle kommit upp fler inlägg innan skolan och andra men så blev det inte.
På lördagen hade jag absolut ingen tid och sen hade jag inget internet hos min moster.
På söndagen var det oxå mycket så hann inte göra något inlägg då heller.
 
Sen började skolan, det gick så fort.
JAg började på måndagen och då träffades vi i bamba och pratade typ.
Sen på tisdagen var jag ledig och då var jag med Julia. 
Vi kollade på drop dead diva. DEn serien är faktiskt ganska rolig.
Och igår, på onsdagen så paddlade jag kajak, det var super kul.
Det ända negativa var väl att min axel hoppade tre- fyra gånger... men jag börjar ju bli van..
 
Sen idag börjar jag sent, kl:10 och slutar... hmm har ingenaning faktiskt.
Men på fredag ska vi börja köra efter schemat.
 
Nu ska jag fixa det sista och sen åka, ha det gött så ses vi snart.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0