Grey Glitter Pointer

Konstigt!

Konstigt att vakna till ett så tyst hus, idag var bara Kevin hemma när jag vaknade.
Mamma har börjat jobba och pappa jobbar nu för andra veckan. Felicia är på ridläger.
 
Har vant mig vid att min föräldrar är hemma och fixar frukost och sånt. 
Men idag vaknade jag helt själv och fick göra min egen frukost. 
Dock blev den inte llika god. Orkar inte fixa så mycket som mamma och pappa.
 
Det fick bli en macka :P
 
Nä, nu ska jag gå och kolla på tv. 
Ha det gött!
 
Jo, snart börjar skolan och jag är faktiskt ganska taggad, sista året i grundskolan!

Kommentarer
Postat av: ElisabethT

Lovar att göra go´frukost till helgen!!
Amerikanska pannkakor. Croissanter.
Mmm äta ute på altanen.
Kram

Svar: Åhh, längtar :D
None None

2013-08-06 @ 09:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0