Grey Glitter Pointer

Middag och fotboll

Idag efter skolan åkte jag in till pappas jobb.
Sen åkte vi till familjen Blume- dillner, där åt vi middag och hängde lite :P
Sen åkte vi till gamla ullevi? tror jag, blandra ihop den nya och den gamla.... äh, var på en av de två ulleviarna.
Där kollade vi på Gais - ÖIS
 
Det var 8561 som kollade.
Det blev 1-1 efter en jämn match, flera målchanser, frisparkar, hörnor med mera.
Den roligaste kommentaren jag hörde där var en liten kille som sa "Pappa är de svettiga en??" det sa han efter ca. 20-25 minuter.
 
Jag tänkte för mig själv, de borde de vara om de kämpar och tar i, 100% 
Jag vet hur varm och svettig man blir :P
 
Allting var bra och en rolig kväll är nu på väg mot sitt slut.
(det enda som kunde varit bättre var om mi n axel inte hoppade/ knackade!)
 

Bilder: Google
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0