Grey Glitter Pointer

Oj då..

Ojdå, blev inte som jag tänkt.
Skulle gå och fota mina små fynd, men ist gjorde jag middag och nu målar jag naglarna.
Blev något helt annat.
 
Middagen blev god, pizza.
 
Naglarna:
Skol- inspererade. Notebook. ABC. 123.
Det blir små noteblock med lite abc och 123 på.
Har hunnit göra blocken eller vad man ska säga. sitter och väntar på att det ska torka.
Jo, en sak jag tycker hjälper naglarna att torka fortare är att stoppa ner fingrarna/ naglarna i iskallt vatten.
Känns som det torkar fortare då :P
 
Kommer bilder sen när jag är klar :D
ska försöka komma ihåg att fota min fynd oxå och lägga ut det med.
Kram Kram från en glad Cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0