Grey Glitter Pointer

Ooh Nej!

Imon måste jag stiga upp tidigt!
Ska till doktorn igen... (dumma, jä**a axel)
 
Ska egentligen inte göra något speciellt hos honom.
Han ska berätta om MR röntgen visade något och om det gjorde det får han säga vad jag ska göra.
 
Jag hoppas på att de hittade något. Kanske låter konstigt men hoppas faktiskt det!
Har haft problem och ont i axel i TVÅ ÅR nu och jag börjar bli trött på att inte kunna göra helt vanliga saker.
Några exempel: ta ner tallrikar, borsta håret, spela fotboll så som jag vill, bära väskor eller andra saker, denna listan skulle nog kunna fortsätta ett tag till men tror ni fattar :/
 
Så hoppas att de såg något och att de kan fixa det..
 
Ska antagligen opereras nästa år, då de vill att jag ska fylla 16, så att Mölndals sjukhus (tror jag det var) kan ta emot mig.
 
 
 
Ska vara hos doktorn klockan åtta.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0