Grey Glitter Pointer

Skolhaul.

Hej!
Äntligen har alla bilder laddats upp.
Så här kommer haulen eller vad man ska kalla det.
 
SNACKS!
 
Jag och mamma köpte ett packet med sånna här och de var väldigt goda.
Så jag köpte några att ha till snacks när jag pluggar.
Vet inte om det är så för er, men ibland när jag pluggar blir jag hungrig/ sugen på något gott.
Så då kan jag ta och äte några sånna här :P
 
 
Dessa min tabletter köpte jag för ett tag sen och de är super goda.
Tänkte man kunde ha med dem till skolan, typ efter lunchen så man får en fräch andedräkt :)
 
BRA ATT HA!
 
Detta torr-shampoo är jättebra tycker jag.
Perfekt när man inte har tid, eller orken att tvätta håret.
Då använder man detta och håret blir mycket bättre och fräschare.
 
  
Denna gulliga borsten köpte jag oxå. 
En utredningsborste som har fåret shaun på sig :D
Den funkar bra och håret blir fritt från trassel.
 
  
Sen har ju Victoria secret produkter kommit till Göteborg, vilket gör mig super glad.
Så jag var bara tvungen att köpa dessa, en lotion och en bodymist.
 
Pennor och papper!
  
En almanacka är ett måste tycker jag.
Den håller ordning och hjälper dig att veta vad som kommer näst.
Denna tyckte jag var snygg.
 
  
Dessa pennor köpte jag oxå.
Det gör att anteckningarna blir roligare att läsa, tycker jag.
Det är såå mycket roligare att öppna en anteckningbok som är fylld av färger,
än en som är fylld av grått av blyerts.
 
 
Dessa är perfekta små kort som man kan skriva vad man vill på.
Själv använder jag dem så här: Jag skriver ett svårt ord på en sida och förklaringen på andra sidan.
Sen så går jag igenom orden och ser om jag vet vad de betyder.
Man kan även använda dem när man ska redovisa något.
 
 
Översryckningpennor måste man ha tycker jag.
Det är jättebra att ha när man läser långa texter, det är bara att strycka över det viktiga.
(gör det INTE i böcker, om du inte får)
Dessutom gillade jag formen på dessa, trekantiga.
 
 
Sen köpte jag några vanliga stift pennor.
Tycker ibland det är bättre/ skönare att skriva med stift.
Så därför köpte jag dessa, visste e de fina, min favvo är den med hello kitty.
 
 
Dessa små post - it lappar är bra att markera sida med.
Man kan även sätta dem vid viktiga saker i böcker (när man inte får strycka över.) 
 
 
Stift till pennorna är ju bra att ha.
 
 
Nya mappar, mina gamla var inte så fina och vi ska inte få några nya i år.
Så då fixade jag fram dessa, helt vanliga mappar.
Funderar på att skriva ämnet och mitt namn på dem och inget mer.
(ångrar att jag kladdade så mycket på mina gamla)
 
KLÄDER!
 
Hade inte så många strumpor så köpte ett par.
Det är ju alltid bra och speciellt när man ska till skolan.
Tycker inte om fötter men hemma är det ändå okej att gå utan strumpor.
Men om jag ska någonstans vill jag helst ha strumpor på fötterna.
 
Bas linnen.
Mina gamla var försmå så köpte nya.
Ibland vill man ju bara ha ett linne på sig eller under en tröja.
 
Bas t-shirts
Köpte helt vanliga, enfärgade t-shirtar oxå.
Perfekt när man inte vet vad man vill ha på sig.
 
  
Hittade även detta gulliga linnet.
Tänkte det kunde vara fint nu till skolan och sen ska jag dessutom åka iväg nu till vintern..
 
 
   
Så detta är allt jag köpt.
Är jättenöjd och känner mig redo och taggad för det sista året i grundskolan.
Som ni kanske ser har jag inte köpt ett pennfack... hittade inget så letar fortfarande efter det.
Vet ni var man kan hitta något snyggt, så säg till :)
 
Det var det, kommer nog något mer inlägg som är relaterat med skolan snart.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0