Grey Glitter Pointer

Skriver av mig... varning, tråkigt inlägg...

Varning!
Följande inlägg kan vara tråkigt... måste bara skriva av mig.

Saken som stör mig är personer som bara bryr sig om sig själva!
De vägrar att lyssna. De vägrar att kompromisa.
De ända de tänker på är att de ska få som de vill.
Ex. som hände nyss:
Jag och en person kollade på tv och jag frågade om vi kunde byta kanal.
Den svarade Nej och då sa jag kan vi byta sen om ett tag?
aa, när detta är slut.
Det slutar ju 16:00 och har hållt på i över en timme.
Ska du ha tv i fu**ing 4h och vägra att ta den typ på övervåningen eller byta.
Man kan ju inte ta den tv som används mest och sitta och titta i över 4h.
Då får man ju ta den som inte används lika mycket eller kompromisa.
Typ kolla tills klockan är 14 och sen byta tv eller göra ngt.
NEJ DET FUNKAR INTE!
Jag ska kolla här. Jag hade den först.
Va' fan du kan ju inta ta tv i 4 fu'cking timmar!
 
Ahhh, varför kan man inte kompromisa och tänka på andra??
Varför?? Jag fattar faktiskt inte det!!
Ahh, nu måste jag hitta på något som gör mig glad igen/ får mig att tänka på annat.
 
Hmm... tror det blir att städa klart rummet.
Eller hitta på ett bra inlägg till bloggen, ett roligt.
Eller måla naglarna.
Hmm eller allt ihop!
Vi hörs snart, lovar att det blir ett roligt inlägg då
Har inte kollat stavfel med mera.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0